Generalni direktor Pošte Milan Krkobabić rekao je da je to predzeće ostvarilo ostvarila neto dobit od 21,65 miliona evra u prvih devet meseci ove godine, napomenuvši da je to tri puta više u odnosu na isti period 2012. godine. Rashodi ovog javnog preduzeća u istom periodu za milijardu dinara manji od planiranih. Često se postavlja pitanje otkud Pošti takav rezultat. Poslovni prihodi rastu po stopi od 4,5 odsto, finansijske usluge po stopi od 9,1, a post-ekspres usluge prelaze 19 posto. Pri tome, rashodi rastu samo 1,9 odsto. Pošta je godišnje opterećena sa 11 miliona evra duga zbog "vraćanja kredita koji su joj nametnuti". U tom preduzeću dodaju da je za devet meseci tekuće godine realizovano više od 356 miliona usluga za građane i privredu, pri čemu komercijalni servis učestvuje sa čak 51,4 odsto u ukupnim prihodima kompanije.
U prvih devet meseci ove godine Pošta Srbije ostvarila neto dobit od 21,65 miliona evra, što je tri puta više u odnosu na isti period 2012. godine, rekao generalni direktor tog preduzeća Milan Krkobabić.
Generalni direktor Pošte Milan Krkobabić rekao je da je to predzeće ostvarilo ostvarila neto dobit od 21,65 miliona evra u prvih devet meseci ove godine, napomenuvši da je to tri puta više u odnosu na isti period 2012. godine.
On je na današnjoj sednici Upravnog odbora Pošte kazao da su rashodi ovog javnog preduzeća u istom periodu za milijardu dinara manji od planiranih.
"Često se postavlja pitanje otkud Pošti takav rezultat. Poslovni prihodi nam rastu po stopi od 4,5 odsto, finansijske usluge po stopi od 9,1, a post-ekspres usluge prelaze 19 posto. Pri tome, rashodi rastu samo 1,9 odsto", naveo je Krkobabić.
Krkobabić je istako da je Pošta godišnje opterećena sa 11 miliona evra duga zbog "vraćanja kredita koji su joj nametnuti".
U tom preduzeću dodaju da je za devet meseci tekuće godine realizovano više od 356 miliona usluga za građane i privredu, pri čemu komercijalni servis učestvuje sa čak 51,4 odsto u ukupnim prihodima kompanije.
Predsednik Upravnog odbora Pošte Meho Omerović čestitao je menadžmentu i radnicima na "izuzetnom rezultatu", ali je dodao da ga zabrinjava "odsustvo državne brige kada su u pitanju javna dobra", što je ilustrovao podatkom da nijedno ministarstvo ne koristi internet usluge Pošte, već usluge privatnih provajdera.
Upravni odbor "Pošte Srbije" usvojio je izveštaje o poslovanju i realizaciji Programa poslovanja u trećem kvartalu, ispunjavajući na taj način obavezu proisteklu iz Zakona o javnim preduzećima.